Indien u informatie wilt ontvangen over door Normec Certification uitgegeven certificaten, dan kunt u uw verzoek richten aan onze certificatie coördinatoren.
Deze afdeling neemt uw verzoek in behandeling en verifieert de door u verstrekte gegevens met onze gegevens betreffende uitgegeven certificaten. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw verzoek is het van belang dat u tenminste de onderstaande gegevens aan ons kunt verstrekken:
• Volledige naam van het bedrijf of de instelling waarop uw verzoek betrekking heeft;
• Plaatsnaam van de vestiging van het bedrijf of de instelling;
• Type certificaat (bijvoorbeeld ISO 9001 certificering ).
Aan de hand van deze informatie controleren wij ons databestand en laten u vervolgens weten of het bewuste bedrijf of instelling voor het door u omschreven certificaattype een certificaat ontving uit handen van Normec Certification.
Deze service wordt u kosteloos aangeboden. Uw verzoek kunt u tot ons richten via het volgende e-mail adres: info-cert@normec.nl
Korte lijnen en efficiënt werken? Dat is voor ons vanzelfsprekend! Normec Certification stuurt u binnen 1 werkdag een offerte op maat.
Het certificaat binnen één maand – na het verlenen van de opdracht – in huis? Het is mogelijk! Dankzij onze servicedesk, ons online portal en onze vakkundige auditoren.
Normec Certification is marktleider op het gebied van asbest, bouwstoffen en bodem. Wij streven naar een hoogwaardige kwalitatieve dienstverlening en hoge klanttevredenheid, elke dag weer.